درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد
سرخط خبرها

ملی‌پوش خراسانی هندبال کشور: دلم برای هندبال مشهد می‌سوزد 

  • کد خبر: ۱۶۷۲۱۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
ملی‌پوش خراسانی هندبال کشور: دلم برای هندبال مشهد می‌سوزد 
ملی‌پوش خراسانی هندبال کشور گفت: ۱۴ سال است که هندبال بازی می‌کنم و امروز به عنوان یک مشهدی دلم برای هندبال این شهر می‌سوزد. در سال‌هایی که در خراسان بازی می‌کردم همواره دغدغه جذب اسپانسر را داشتیم.

ملیحه یغمایی‌پور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: دو سال است که با تیم سنگ‌آهن بافق در لیگ برتر بازی می‌کنم که امسال موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم، دو سال نیز در تیم اشتادسازه بازی کردم که همراه این تیم هم عنوان قهرمانی را کسب کردیم. 

وی افزود: به مسابقات آسیایی اعزام شدیم که در مسابقات کره جنوبی توانستیم سهمیه شرکت در مسابقات جهانی را کسب کنیم که آذر ماه مسابقات آن برگزار خواهد شد، تورنمت هانگژو نیز پیش روست که مهرماه برگزار  می‌شود. از اواخر خرداد ماه اردوهای تیم ملی آغاز می‌شود. 

ملی‌پوش خراسانی هندبال کشورمان شرایط تیم ملی هندبال بانوان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی سال‌های گذشته شرایط بسیار مطلوبی را برای تیم ملی بانوان فراهم کردند به نحوی که تحولات بسیاری در تمامی رده‌های سنی ایجاد شد. امیدوارم در مسابقات جهانی نمایش خوبی داشته باشیم کهبا کسب نتایج مطلوب تشکری از فدراسیون هندبال کرده باشیم‌.

این هندبالیست ۳۴ ساله مشهدی در خصوص شرایط هندبال مشهد، بیان کرد: ۱۴ سال است که هندبال بازی می‌کنم و امروز به عنوان یک مشهدی دلم برای هندبال این شهر می‌سوزد. در سال‌هایی که در خراسان بازی می‌کردم همواره دغدغه جذب اسپانسر را داشتیم. بیشترین سال‌های ورزشی خود را در خراسان رضوی بازی کردم و در لیگ دسته یک مقام کسب کرده و به لیگ برتر صعود می‌کردیم اما به علت عدم توجه مسئولان و عدم حضور اسپانسر دو مرتبه در لیگ یک بازی می‌کردیم.

یغمایی‌پور از ظرفیت مطلوب خراسان رضوی خبر داد و گفت: در خراسان رضوی مربیان بومی بسیار خوبی داریم اما کاش نگاه‌ها به هندبال بانوان مهربانانه تر شود. خراسان یکی از قطب‌های مهم هندبال کشور است اما توجهات به آن‌ اندک است. طی دو سال اخیر مشهد نبودم و رضا علیزاده را نمی‌شناسم. 

وی در خصوص حضور حسامی مالک باشگاه اشتادسازه گفت: سعید حسامی دوست همسر من بود و با تلاش‌های ما به هندبال ورود پیدا کرد یعنی باز هم مسئولین پیگیری نکردند و بازیکنان پیگیر بودند. 

بانوی ملی‌پوش خراسانی هندبال کشور حمایت‌های فدراسیون مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پس از کسب سهمیه شرکت در مسابقات جهانی حتی تیم سنگ‌آهن بافق ما را حمایت کردند اما از طرف هیات خراسان رضوی تماسی گرفتند مبنی بر اینکه شماره کارت 
م را ارسال کنم که برای تقدیر مبلغی را واریز کنند! البته بیشتر شبیه رفع تکلیف بود. پس از آن نیز مراسم تجلیل برگزار کردند که من مشهد نبودم و از این مراسم جا ماندم.

یغمایی‌پور ادامه داد: حمایت معنوی بسیار ارزشمند‌تر است. برای سایر شهرها حتی شهرهای کوچک بسیار مهم است که در تیم ملی بازیکن دارند، یک پیام تبریک انگیزه‌های بسیاری ایجاد می‌کند. بسیار ارزشمند است که پس از کلی تلاش و سال‌ها زحمت در تیم ملی بازی کنیم که آرزوی هر ورزشکاری است. زمانی که از مسابقات بین المللی برگشتیم استقبال فوق‌العاده‌ای صورت گرفت اما زمانی که به مشهد آمدم تنها همسرم و خانواده‌ام برای استقبال آمدند که همیشه هم حمایت کردند.

وی در خصوص تاثیر بی مهری‌های استان نسبت به ورزشکاران، بیان کرد: عمیقا تمایل داشتم در مشهد بازی کنم و در تمام تیم‌هایی که بودم با تمام وجود بازی کردم و برای سایر شهرها بازی نکردم اما بی‌مهری‌ها موجب شد در تیم سایر شهرها بازی کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->